خانه معماران اردبیل

Ardabil Architects House (AAH)

باز شدن  گره ترافيكي اردبيل  تا آغاز فصل مسافر

وي با اعلام آمادگي استانداري براي كمك به تأمين بخشي از اعتبارات موردنياز براي اجرايي شدن طرح هاي يادشده خاطر نشان نمود: در قالب برنامه كوتاه مدت،11 تقاطع در اردبيل براي اصلاح هندسي تعيين وعمليات اجرايي برخي از آن ها آغاز شده است.استاندار در بخش ديگري ازسخنان خود با اشاره براين كه افزايش استفاده از وسايط نقليه عمومي در قانون برنامه چهارم توسعه نيز تكليف شده تصريح نمود:با توجه براين كه برخي مسيرهاي پرتردد دراردبيل نظير خيابان جمهوري،خرمشهر و … تحت وپوشش اتوبوس هاي شهري قرارندارند،طرح ويژه اي مطالعه گرديده تا اتوبوس هاي خط واحد به جاي حركت  به صورت مبدأ‌- مقصد،به طور چرخشي در مسيرهاي تعيين شده تردد و نسبت به جابه جايي مسافران اقدام نمايند.
وي گفت:در قالب برنامه ميان مدت هم انتظار مي رود با بازگشايي ادامه خيابان شهرك كوثر و اتصال آن به ابتداي جاده تبريز و اتمام ساماندهي كمربندي،دراين خصوص گشايش قابل قبولي ايجادشود.
مشاور طرح ساماندهي ترافيك اردبيل هم  دراين نشست گفت:براساس نتايج حاصل از طرح آمارگيري اخير،در حال حاضر ايستگاه سرعين و چهارراه حافظ بيش ترين حجم ترافيكي اردبيل رادارند لذا چنانچه نسبت به احداث پل غيرهم سطح در ميدان شهيد باهنر اقدام نشود مشكل ترافيك مسيريادشده در 5 سال آينده بسيار حادخواهدبود.
سيد علي لطفي زاده افزود : نقاط جديدي در سطح شهر اردبيل براي نصب چراغ هاي راهنمايي مكان يابي شده و تعداد چراغ هاي راهنمايي داراي زمان سنج بايد افزايش يابد.
وي تصريح كرد:بااين حال يك طرفه كردن تعداد ديگري از مسيرهاي اصلي در اردبيل فعلاً اجتناب ناپذير است.

منبع:www.ostan-ar.i
+ نوشته شده در  چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۸۶ساعت 20:47  توسط خانه معماران اردبیل  |